Працюємо онлайн



Шановні колеги! Рада вітати у нашому блозі. Зичу Вам та Вашим сім’ям  міцного здоров’я та приємних вражень від спілкування в родинному колі. А ми з Вами продовжуємо працювати.
        

     З 16.03 по 27.03.2020  ви працювали над звітами по самоосвіті, впровадженню позитивного педагогічного досвіду, гуртковій роботі. Розробляли мініпроєкти квітників та  городів.
06.04.2020 Чекаю ваших звітів та мініпроєктів !!!   

   А тепер пропоную Вам ознайомитись  з розкладом на наступний карантинний період з 30.03. по 03.04.30
Розпочинаємо  кожен день з ранкової гімнастики!!!

Увага!!!! Увага!! Приймаємо участь у конкурсі!!!  Чекаю на Ваші цікаві пропозиції та розробки.

30.03.20 Індивідуальні заняття-консультації онлайн на теми: «Від предмета до сюжету: складаємо розповідь разом», «Говоримо виразно», «Стислий  огляд основних змін у новій редакції «українського правопису» (2019)

На допомогу вихователю. Огляд-презентації «Вивчаємо, спостерігаємо, творимо весну»  

31.03 - 02.04.2020 Лабораторна робота «Вивчаємо програму «STREAM- освіта покроково». Ознайомлюємось зі складовими програми. Переглядаємо презентації. Дистанційна конференція за допомогою електронної пошти.
Шановні колеги, обмінюємось враженнями та своїми пропозиціями щодо впровадження.

31.03. о 13.30 Засідання атестаційної комісії в вайбер-групі. Порядок денний: розгляд атестаційних листів, прийняття рішень про результати атестації.

06.04.2020. Домашнє завдання. Розробити для батьків для дітей своєї вікової групи ігри-завдання для дітей на розвиток уваги, пам’яті, логічного мислення. Надати рекомендації щодо читання художньої літератури та домашнього театру дома, організації художньо-продуктивної діяльності та пошуково-дослідницької.


ЗВЕРТАЮ УВАГУ!!! 
Починаючи з 16.03.20 відповідно запланованої дистанційної роботи (ПЛАН ЯКОЇ ПЕРЕД ВАМИ): написання звітів, створення дидактичних  ігор, картотеки, поповнення методичної бази своїх міні кабінетів, робота над самоосвітою, гурткова робота, проходження курсової перепідготовки онлайн (кого це стосується) та інша робота має бути оформлена у вигляді таблиці.

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ ПЕДАГОГА…
під час карантину
№ п/п
Дата
Вид роботи. Форма проведення
1
16.03.20
Написання звіту по самоосвіті ( звіт додається)

2
17.03
Опрацювання методичної літератури: перелік ( тези занотовані)
3
18.03- 21.03
Розробка дидактичних ігор, виготовлення театрів…
4

Підготовка до участі у конкурсі…


Звіт по гуртковій роботі….


Розробка мініпроектів городів, квітників….


Робота з батьками вихованців
1
2
3
4……..


06.04 – 10.04. Працюємо над самоосвітою. Перегляньте усі свої звіти по самоосвіті: вони повинні відповідати орієнтовній схемі, яка у вас у вайбергрупі.   Готуємось до педагогічної ради. Опрацьовуємо методичну літературу: онлай-консультації. Матеріали розміщені в класі.
Домашнє завдання до педагогічної ради: ПРЕЗЕНТАЦІЯ КОНСПЕКТІВ ЗАНЯТЬ З ЕЛЕМЕНТАМИ СПОРТИВНИХ ІГОР. ( ГОТУЄМО СПОРТИВНІ КВЕСТИ ДЛЯ СВОЄЇ ВІКОВОЇ ГРУПИ НА ЛІТО)
 НАГАДУЮ ВАМ ПРО КОНКУРС «МИ АРХІТЕКТОРИ». ЧЕКАЮ НА ВАШІ ПРОПОЗИЦІЇ ДО 05.05.20  !!!
12.04. – 24.04. Організуємо   роботу з батьками вихованців «ДОМАШНЯ СТУДІЯ РОЗВИТКУ ДИТИНИ». Завдання можуть бути таких типів:
Розвиток дрібної моторики, уяви, логічного мислення;
Математичні -  вивчення усного та письмового рахунки;
Вивчення поняття – час, пори року, дні тижня;
Знайомство з алфавітом,
Логічні ланцюги,
Знайомство зі світом рослин і тварин тощо
         Завдання мають бути зорієнтовані на рівні розвитку та інтереси кожного свого вихованця, враховуючи їхню посидючість, активність, концентрацію уваги.
14.04.2020. Увага, увага!!! Сьогодні о 13.00 у нас пройде нарада. Будь ласка через посилання в вайбер групі підключіться до конференції Zoom. Зробіть це заздалегідь!! Чекаю на зустріч з вами.


24.04.2020. УВАГА!!УВАГА!! ДО ВІДОМА
ВИТЯГ З ЛИСТА Міністерства освіти і науки України
від 23.04.2020 №1/9-219
«Щодо організації роботи закладів дошкільної освіти під час карантину».
        «В межах робочого часу, визначеного графіком, працівники закладу мають виконувати свої професійні обов’язки, організовувати та проводити, за розпорядженням керівника, освітній процес,  складати або корегувати плани професійного розвитку та самоосвіти, розробляти конспекти занять відповідно до освітньої програми тощо.
     В умовах карантину варто налагодити тісну взаємодію із батьками вихованців. Зокрема, пропонуємо розробити рекомендації та проводити консультації з батьками вихованців щодо організації освітньої діяльності вдома, розпорядку дня, харчування дитини тощо. Зазначену комунікацію можна організувати за допомогою онлайн-конференцій, спілкування у групах в соціальних мережах, мобільних додатках, за допомогою електронної пошти тощо.
     Крім того, слід розглянути можливість проведення онлайн-занять з дітьми за допомогою дистанційних технологій в режимі реального часу або надсилати їх запис батькам вихованців чи розміщувати на вебсайті закладу освіти.

      При цьому наголошуємо, що Міністерством освіти і науки створено окремий ресурс «Вчимо і навчаємось на карантині: зміни в системі освіти», який містить перелік ресурсів із вправами та завданнями для дітей дошкільного віку, поради батькам дітей, рекомендації для занять та іншу корисну інформацію. Ознайомитись із матеріалами можна за посиланням http://mon-covidl9.info/dytiachi-sadky»



УВАГА! 12.05.2020
Буде проходити в програмі ZOOM

Рекомендації щодо роботи:

Краще працювати на комп’ютері, щоб було зручно видно та чутно. Але можна із телефону.

Підключатись до лекції без Вашого включеного звуку.

Якщо лектор задає питання, прохання відповідати.

Якщо не видно, або не чути писати про це в чат.

Якщо щось не зрозуміло писати про це в чат.

Якщо треба вийти, не питайте про це, просто не йдіть. 

Гарної та плідної роботи!

Педагогічна рада
Взаємодія педагогічного колективу та батьків вихованців щодо розвитку фізичних якостей та пропаганди здорового способу життя
1.   Виконання рішень попереднього засідання педагогічної ради. (експрес-аналіз)
2.   Хвилинка настрою «Олімпійська розминка»
3.   Особливості організації та проведення рухливих ігор в закладі дошкільної освіти.
4.   «Працюємо разом з батьками: лайфхаки від педагогів» (з досвіду роботи).
5.   «Розвиток фізичних якостей шляхом організації  системи спортивних та рухливих ігор» ( за результатами тематичного контролю).
6.   Презентація конспектів занять з елементами спортивних ігор.
7.   Відеоряд «Олімпійські цінності»
Дякую усім за роботу!! Матеріали деякі відеоматеріали будуть розміщені в класі. Переглядайте.
Проект рішення педагогічної ради від 12.05.2020:
1.     Керівнику закладу:
1.1       Сприяти поповненню матеріальної бази для фізичного розвитку дошкільників засобами рухливих ігор.                                         Постійно      
2.     Вихователю-методисту:
2.1       Розробити рекомендації щодо особливостей проведення рухливих ігор у різних вікових групах.
                                                                             До 05.06.2020
2.2       Взяти під особливий контроль організацію та проведення спортивних розваг та свят, Днів здоров’я з елементами спорту.
                                                                        Протягом року
3.     Вихователям усіх вікових груп:
3.1       Поповнити папки-пересувки для батьків матеріалами, щодо організації рухливих ігор з елементами спорту у домашніх умовах.
3.2       Вихователям старших груп:
3.3       Розробити циклограми рухливих ігор з елементами спорту
До 15.06.2020


13.05.2020 Шановні педагоги! Відповідно річного плану у нас повинні відбутись батьківські збори. Теми зборів перед вами. Будь ласка продумайте  цікаві форми роботи з батьками: онлайн-консультування, відеозвернення, відеопрезентації, анкетування,  та підготуйте відповідні матеріали.
 № п/п
Вікова
група
Тема зборів
Дата

Відповід
1.
Група ран. віку №7
Сенсорний розвиток малюка.
( педагогічний практикум)

IV

Мотренко С.А.

2.
Група ран. віку № 9
 Мовленнєвий розвиток дітей раннього віку ( батьківський   всеобуч).
IV
IV
Мельник І.С.
3
Група ран. віку № 10
 Роль гри у всебічному розвитку дитини. (Практикум)
IV
Успенська В.М.

4.
ІІ молодша група № 3
 Розвивальні ігри в дитячому садку: види, зміст, значення. (виставка ігор - hand made )

IV
Глушич І.В.
5
ІІ молодша група № 5
 «Щоб іграшка була корисною». (Педагогічний практикум)

IV
Салко В.Ю.
4.
ІІ молодша група № 13
. Безпечне довкілля для наших   дітей
   (круглий стіл)


IV
Ковальова М.Ю.
5.
Середня група № 1
 Казка виховує, розвиває, навчає. (практикум)
IV
Ізгорева О.В.
6.
Середня група № 2
  Пізнаємо довкілля разом (практикум)
IV
Олійник Т.А.
7.
Середня група № 4
  Малюємо, творимо, експериментуємо - все для розвитку вашої дитини
IV
Каюк С.М.


Старша група № 6
Проблеми мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку в умовах родинного виховання

IV
Тарнапольська М.І.
.
8.
Старша група № 8
Формування логіко-математичної  сфери -
   умова успішної  підготовки до школи. 
  ( батьківський всеобуч)
IV
Данилюк С.М.
9
Старша група № 11
Особистість випускника дитсадка: базові якості   (батьківська школа).
IV
Вечірко В.П.
.
10
Старша група №12
Психологічна готовність дітей до   навчання в   школі.  ( вечір запитань та відповідей).
IV

IV
Чимирис О.А.




Знайомимось з новинками періодичних фахових видань  за посиланням 48002350 https://classroom.google.com/c/NjcwMTkyNTkyNTRa/m/MTAxOTU0NDEzODQ2/details



Комментариев нет:

Отправить комментарий